لوازم یدکی جک T8 - لوازم یدکی کی ام سی KMC T8

لوازم یدکی جک کی ام سی KMC T8

شما می‌توانید لوازم یدکی اصلی برای خودروی کی ام سی T8 یا جک KMC T8 را با بهترین قیمت از بازار آنلاین آذین یدک تهران تهیه نمایید. خودروی جک T8 از کرمان موتور، یک خودروی دوست‌داشتنی و قدرتمند است که به شما امکان می‌دهد به راحتی در مختلف محیط‌هایی مانند کوهستان، کویر و جنگل رانندگی کنید. این وانت پیکاپ مناسبی برای کار، تفریح و سفر با خانواده‌تان محسوب می‌شود.

تماس با کارشناس فروش ۰۹۱۲۳۶۰۶۴۷۲

برخی افراد هنوز هم با نام “جک T8” این خودرو را می‌شناسند. این خودرو با طراحی بی‌نظیر خود (دارای دو دیفرانسیل) می‌تواند جایگزینی عالی برای پیکاپ‌های لوکس و گران‌قیمت بازار خودروهای ایرانی مانند تویوتا هایلوکس باشد. فرم ظاهری جک T8 با ارتفاع و ظاهری قدرتی، هنگام عبور از خیابان‌ها، برای شما و خودرویتان ابهتی چشم‌گیر ایجاد می‌کند.

 

خرید لوازم یدکی کی ام سی T8 یا جک KMC T8

شما می‌توانید لوازم یدکی کی ام سی T8 یا جک KMC T8 را از وب‌ سایت بازار آنلاین آذین یدک تهران خریداری کنید. فروشگاه آنلاین ما علاوه بر ارائه قطعات با قیمت مناسب، تضمین می‌کند که سفارش شما به سرعت به دستتان برسد. فروشگاه اینترنتی آذین یدک تهران تمامی قطعات ماشین‌های برند جک KMC را فراهم می‌کند، بنابراین شما می‌توانید هر قطعه‌ای که برای تعمیر خودروی خود نیاز دارید، از آنجا پیدا کنید. آیا به دنبال فیلتر روغن، آینه‌ها، دستگیره درها، لنت ترمز، دیسک‌های کلاچ و حتی قطعات خودروی خود با خصوصیات و توانمندی‌های خاصی هستید؟ فروشگاه آذین یدک تهران به شما کمک می‌کند تا تعمیرات و نگهداری خودروی خود را به راحتی انجام دهید.

قیمت لوازم یدکی کی ام سی T8 یا جک KMC T8

به طور کلی، قطعات و لوازم یدکی برای خودروهای جک کی ام سی که ما عرضه می‌کنیم، ارزان‌تر از همان قطعاتی هستند که از نمایندگی‌های رسمی تهیه می‌شوند. اما این ارزانی به معنای کم‌کیفیتی نیست؛ بلکه به دلیل همکاری ما با تأمین‌کنندگان تجهیزات اصلی شرکت لیفان است.

تماس با کارشناس فروش ۰۹۱۲۳۶۰۶۴۷۲

لوازم یدکی کی ام سی T8 یا جک KMC T8 که در فروشگاه آنلاین آذین یدک تهران عرضه می‌شوند، همان قطعاتی هستند که توسط نمایندگی‌های رسمی ارائه می‌شوند، اما با قیمتی پایین‌تر. در دسته‌بندی‌های فروشگاه آنلاین آذین یدک تهران جستجو کرده و قطعه مورد نیاز خود را پیدا کرده و آن را به صورت مستقیم و بدون واسطه از ماخذ اصلی خریداری کنید. نیازی به تأخیر در تعمیرات ساده نیست؛ فقط کافیست که آنچه را که نیاز دارید از فروشگاه ما سفارش دهید تا خودروی شما به سرعت به حالت ایده‌آل بازگردد. از آنجا که ما تمامی قطعاتی را که برای بهبود عملکرد و زیبایی خودرویتان نیاز دارید، در اختیار داریم، می‌توانید هر قطعه‌ای را که به آن نیاز دارید، در آذین یدک تهران پیدا کنید.

نمایندگی لوازم یدکی کی ام سی T8

شما می‌توانید قطعات و لوازم یدکی کی ام سی T8 یا جک KMC T8 را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی آذین یدک تهران تهیه کنید. ما در اینجا فیلترهای روغن، کابین، سوخت و هوا، شمع‌ها، دیسک‌های ترمز، لنت‌ها، شیلنگ‌ها و کالیپرها، اتصالات توپ و سایر قطعات یدکی برای تمامی مدل‌ها و برندهای خودروها از جمله خودروی KMC را فراهم می‌کنیم. فروشگاه اینترنتی آذین یدک تهران به عنوان یک پلتفرم امن برای خرید و فروش قطعات خودرو شناخته می‌شود و به مشتریان در این حوزه کمک می‌کند تا محصولات مورد نیاز خود را با کیفیت عالی و با قیمت مناسب به دست آورند. اگر به دنبال قطعات خودروی برند لیفان هستید، ما با افتخار محصولات با کیفیت و رقابتی را به شما ارائه می‌دهیم.

لوازم یدکی خودرو کی ام سی T8 یا جک KMC T8

در دوران‌های گذشته، مسافرت و رفت‌آمد بسیار دشوار و خسته‌کننده بود. معمولاً افراد به ندرت به مسافرت می‌رفتند، و اگر به خانواده و دوستان می‌رفتند، ممکن بود که چندین روز یا حتی ماه‌ها در مسیر سفر بگذرانند. خستگی راه در ذهن انسان‌ها باقی می‌ماند و لذت سفر به خوبی تجربه نمی‌شد. اما امروزه، با پیشرفت علم و تکنولوژی و ورود انواع مختلف خودروها با انواع رنگ‌ها و اندازه‌ها به بازار، امکان انجام کارهای روزمره و سفرهای خانوادگی در روزهای تعطیل به راحتی ممکن شده است.

یکی از این خودروها که توسط شرکت‌های چینی در سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه شد، خودروی JAC T8 است که در بازار ایران به نام KMC T8 شناخته می‌شود.

این خودرو به دسته‌بندی پیکاپ‌های آفرود با اندازه متوسط تعلق دارد. از ویژگی‌های مشترک با مدل قدیمی‌تر خود یعنی T6 بهره‌برده است، اما در طراحی ظاهری خود تغییراتی ایجاد شده است که آن را به یک خودروی با ظاهر خشن‌تر تبدیل کرده است.

تماس با کارشناس فروش ۰۹۱۲۳۶۰۶۴۷۲

در سال ۱۳۹۹، کرمان موتور تصمیم به عرضه این خودرو به نام KMC T8 در بازار ایران گرفت و این خودرو که یک پیکاپ دو دیفرانسیل است، رقیب اصلی برخی از خودروهای ایرانی مانند آمیکو، آسنا و فوتون تونلند شد.

از ویژگی جالب این خودرو این است که با وجود قیمت مناسب‌تری نسبت به تویوتا هایلوکس، از لحاظ کیفیت قطعات به رقبای خود پیشی می‌گیرد. این موضوع باعث شده تا برخی افراد این خودرو را به عنوان جایگزینی مناسب برای هایلوکس در نظر بگیرند.

طراحی بیرونی KMC T8

به طور کلی، در نگاه اول به KMC T8 متوجه شباهت‌هایی با پیکاپ فورد رنجر خواهید شد. طراحان این خودرو توانسته‌اند تمامی مشخصات یک پیکاپ آفرودی را به خوبی در این خودرو پیاده کنند. این خودرو از مزایای آفرودی جهانی بهره می‌برد و با قیمت مناسب‌تری به مشتریان عرضه می‌شود، که این موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد تمایل به خرید KMC T8 داشته باشند.

پروفیل بدنه این خودرو بزرگ و جذاب بوده و دارای گلگیرهای حجیم و فلاپ‌های مشکی رنگ در قسمت جلویی می‌باشد. رینگ‌های جلویی این خودرو نیز با طراحی هندسی منحصربه‌فردی طراحی شده و ابعاد بزرگی دارند.

طراحی نمای جلویی این خودرو با خطوط و اشکال هندسی جذابی انجام شده است و این خودرو را به عنوان یک وانت آماده به عمل به چشم می‌آورد.

در نمای کناری نیز، خطوط منحنی‌دار به خوبی طراحی شده و به این خودرو ظاهری آرام و شکیل می‌بخشد. قسمت بار این خودرو نیز به گونه‌ای طراحی شده که فضای بزرگی دارد و می‌توان در آن انواع وسایل و اسباب‌کشی‌های لازم برای سفرهای چند روزه را جا داد.

تماس با کارشناس فروش ۰۹۱۲۳۶۰۶۴۷۲

در قسمت پشتی درب این خودرو، طراحی به صورت بسیار ساده و کارآمد انجام شده است. در این بخش از درب، یک دستیگره قرار داده شده تا امکان باز و بسته کردن درب به راحتی برای راننده فراهم شود. این طرح طراحی از الگوهای خودروهای پیکاپ دو دیفرانسیل مدرن الهام گرفته است.

درب این خودرو در قسمت پشتی به وزنی بالا مجهز است، به همین دلیل کرمان موتور از دو جک هیدرولیک برای کنترل و تعادل درب سنگین استفاده کرده است. چراغ‌های عقب از طراحی ساده و مستطیلی بهره می‌برند و دارای لامپ‌های LED نئونی هستند.

در کل، طراحان خودروی KMC T8 به دنبال ایجاد ظاهری شکوهمند و جلب‌کننده برای این خودرو بوده‌اند و این موضوع باعث شده تا این خودرو جذب طرفداران زیادی شود. در حین رانندگی با KMC T8، شما ممکن است متوجه نگاه‌های تعجب‌آمیز مردم به این خودرو شوید.

طراحی داخلی کی ام سی T8

حالا به بررسی طراحی داخلی KMC T8 بپردازیم. داخل کابین این خودرو با وجود سادگی طراحی، به شیکی و کارآمدی طراحی شده است. داشبورد خودرو از طراحی ساده و در عین حال شیکی بهره می‌برد و دارای یک نمایشگر بزرگ لمسی و پنل تنظیمات می‌باشد. دو رنگ نقره‌ای و مشکی غالب‌ترین رنگ‌های داخلی این خودرو را تشکیل می‌دهند.

فرمان این خودرو از فرمان مدل jac s5 الهام گرفته‌شده است و دارای حالت سیلندری برای نمایش سرعت و شتاب می‌باشد. داخلی این خودرو به گونه‌ای طراحی شده است که به راحتی پنج نفر بزرگسال را جای دهد و اگرچه ابعاد صندلی‌های جلو کوچک به نظر می‌رسد، اما انتقال حالت امینی را برای سرنشینان فراهم می‌کند.

در ساختار داخلی این خودرو از مواد پلاستیکی خشک استفاده شده که مناسبی برای قیمت این خودرو است. باید توجه داشت که طراحی داخلی این خودرو از لحاظ ظاهری چندان خاصی ندارد و در عوض به یک طرح مدرن و ساده اکتفا کرده است.

مشخصات فنی KMC T8

شرکت تولید کننده این خودرو سه نوع پیشرانه را برای آن در نظر گرفته است، یک پیشرانه دیزلی و دو پیشرانه بنزینی، که یکی از آنها به صورت توربوشارژر می‌باشد. در بازار ایران، این خودرو با پیشرانه دو لیتری توربوشارژر و گیربکس ۶ سرعته دستی عرضه می‌شود.

این خودرو توانایی تولید ۱۷۴ اسب‌بخار تا ۵۰۰۰ دور در دقیقه را دارد و گشتاوری به میزان ۲۹۰ نیوتن متر با ۱۸۰۰ دور در دقیقه به راننده ارائه می‌دهد. راننده می‌تواند توانایی انتخاب کردن مناسب‌ترین توزیع قدرت به چرخ‌ها را از طریق کلیدهای موجود در داشبورد داشته باشد. ابعاد این خودرو به طول ۵۳۲۵ میلیمتر، عرض ۱۸۸۰ میلیمتر، و ارتفاع ۱۸۳۰ میلیمتر می‌باشد. وزن خالص این خودرو ۱۹۶۵ کیلوگرم است و توانایی جابجایی باری با وزن حداکثر ۸۴۰ کیلوگرم را دارد.

تجربه رانندگی با کی ام سی T8

رانندگی با KMC T8 به شما امکان می‌دهد در شرایط سخت و جاده‌های ناهموار عملکرد خوبی داشته باشید. این خودرو توانایی گذر از مسیرهای سخت و زمین‌های خشن را دارد و برای علاقه‌مندان به طبیعت‌گردی و آفرود مناسب است. با وجود سنگینی و وزن بالای خودرو، سیستم کنترل پایداری الکتریکی موجود در آن به حفظ پایداری در سرعت و دوران در جاده‌های پیچ و خم کمک می‌کند.

به عنوان یک پیکاپ متوسط، KMC T8 برای کسانی که به دنبال یک خودروی مقرون به‌صرفه برای کارهای روزمره و مسافرتی می‌باشند، گزینه‌ای قابل توجه است. این خودرو قدرت موتور قابل قبولی دارد و به عنوان یک پیکاپ کارآمد می‌تواند نیازهای مختلف رانندگان را برآورده کند.

 

خرید آنلاین لوازم یدکی کی ام سی T8 یا جک KMC T8 با بهترین قیمت

لوازم یدکی برای خودروها بخش بسیار مهمی از نگهداری و تعمیرات روزانه آن‌ها می‌باشد. قطعات لوازم یدکی در همه خودروها مهمی هستند و نیاز به تعویض و تعمیر در مرور زمان دارند. این قطعات به سه دسته اصلی موتوری، بدنه و جلوبندی تقسیم می‌شوند.

  • قطعات موتوری: این قطعات شامل عناصری مانند واشر سر سیلندر، شاتون، شکم موتور، گیربکس، پمپ ملاج، توربین گیربکس، سیستم ترمز، لنتر ترمز و سایر قطعات مرتبط با موتور و سیستم‌های مکانیکی خودرو می‌شوند. نیاز به تعویض این قطعات ممکن است به عواملی مانند کیلومتراژ خودرو، شرایط راه‌آهنگ، و نیازهای تعمیراتی بستگی داشته باشد.
  • قطعات بدنه: این قطعات شامل گلگیرها، چراغ‌ها، سپرهای جلو و عقب، آینه‌ها، تایرها، دستگیره‌های درب‌ها، پوشش کامل بدنه خودرو، قاب روی موتور، درب صندوق عقب، پوسته داشبورد، دستگیره‌های درب‌ها در قسمت داخلی خودرو، پایه‌های سپر، برف پاک‌کن و دیگر اجزاء مرتبط با بدنه خودرو می‌باشند. این قطعات به عنوان نتیجه تصادفات، زمان واژگونی، و سایر عوامل خراب شده و نیاز به تعویض دارند.
  • قطعات جلوبندی: این دسته شامل فنرهای لول جلو و عقب، کمک فنر عقب، میل موجگیر عقب و جلو، سیبک‌های طبق، لاستیک چاکدار، سگدست، بوش‌های طبق، توپی سر کمک، سر پلوس چرخ، گردگیر جعبه فرمان و سایر قطعات مرتبط با جلوبندی و سیستم زیربندی خودرو را شامل می‌شود. این قطعات نیز به دلیل برخورد با موانع و مشکلات جاده‌ای، خراب می‌شوند و نیاز به تعویض دارند.

تعویض قطعات لوازم یدکی بر اساس فاکتورهای مختلفی نظیر کیلومتراژ، شرایط رانندگی و نیازهای تعمیراتی متغیر است. برای تعیین زمان مناسب برای تعویض هر قطعه، مشورت با تعمیرکاران ماهر و داشتن نگهداری منظم بر روی خودرویتان ضروری است.

در نهایت، برای تهیه قطعات لوازم یدکی کی ام سی T8 یا جک KMC T8 یا هر دیگر خودروها، بهتر است از فروشگاه‌های معتبر و قابل اعتمادی مانند “آذین یدک تهران” استفاده کنید. این فروشگاه‌ها علاوه بر ارائه قطعات با کیفیت، تخفیفات و خدمات پس از فروش را نیز ارائه می‌دهند تا شما بتوانید خودرویتان را با قطعات اصلی و معتبر تعمیر و نگهداری کنید.

تماس با کارشناس فروش ۰۹۱۲۳۶۰۶۴۷۲