لوازم یدکی کی ام سی J7 - جک KMC J7

لوازم یدکی کی ام سی J7 جک KMC J7

شما می‌توانید لوازم یدکی اصلی کی ام سی J7 جک KMC J7 را با بهترین قیمت از بازار آنلاین آذین یدک تهران تهیه کنید.

شما می‌توانید تمامی لوازم یدکی کی ام سی J7 جک KMC J7 را از وب سایت بازار آنلاین آذین یدک تهران خریداری کنید. فروشگاه آنلاین ما ارائه‌دهنده‌ی قطعات با کیفیت و با قیمت مناسب است و سفارش شما را با تحویل سریع به شما ارسال خواهد کرد. در این فروشگاه اینترنتی، شما می‌توانید هر نوع قطعه‌ی مورد نیاز برای تعمیر و نگهداری خودروی خود را پیدا کنید. از فیلتر روغن، آینه‌ها، دستگیره درها، لنت ترمز، دیسک‌های کلاچ، تا هر قطعه‌ای که به تعمیر یا ارتقاء خودروی خود نیاز دارید، همه در اینجا موجود است.

تماس با کارشناس فروش ۰۹۱۲۳۶۰۶۴۷۲

در اغلب موارد، قطعات و لوازم یدکی کی ام سی J7 جک KMC J7 ارزان‌تر از نمایندگی‌ های رسمی هستند، اما این به معنای کاهش کیفیت نیست. ما مستقیماً با تأمین‌کنندگان تجهیزات اصلی خودروی کی ام سی J7 جک KMC J7 همکاری می‌کنیم تا قطعات با کیفیتی را به شما ارائه دهیم.

نمایندگی لوازم یدکی کی ام سی J7 جک KMC J7

فروشگاه اینترنتی آذین یدک تهران مکانی مناسب برای خرید قطعات یدکی کی ام سی J7 جک KMC J7 است. در اینجا شما می‌توانید قطعات مختلفی از جمله فیلترهای روغن، کابین، سوخت و هوا، شمع‌ها، دیسک‌های ترمز، لنت‌ها، شیلنگ‌ها و کالیپرها، اتصالات توپ و دیگر لوازم یدکی جک J7 یا کی ام سی J7 را پیدا کنید. این فروشگاه اینترنتی آذین یدک تهران به شما امکان می‌دهد تا به راحتی و با قیمت مناسب قطعات مورد نیاز خود را خریداری کنید و به تعمیرات خودرویتان بپردازید. ما به عنوان یک نمایندگی معتبر قطعات یدکی کی ام سی J7 جک KMC J7 با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت رقابتی افتخار می‌کنیم. با فروشگاه اینترنتی آذین یدک تهران، تعمیرات خودرویتان را به سرعت و به صورت موثر انجام دهید و به خودرویتان دوباره ابهت و کارایی ببخشید.

 

آشنایی با جک کی ام سی KMC J7

KMC J7 یکی از جدیدترین محصولات نسل سوم خودروسازی چینی است که تفاوت‌های چشمگیری با نسل قبلی خود دارد. این خودرو توسط تیم طراحان ایتالیایی در شهر تورین طراحی و ساخته شده است. طراحی نمای جلویی این سدان لیفت‌بک از مدل دوم کیا کادنزا الهام گرفته است، اما با این کار نه تنها ظاهر خودرو را بهبود داده، بلکه آن را به یک ماشین چینی با جذابیت خاصی تبدیل کرده است. نمای جلویی جک J7 دارای پنجره ذوزنقه‌ای با میله‌های عمودی کروم در مرکز چهره است و چراغ‌های باریک به دو طرف کشیده شده‌اند. در نمای جانبی، خطوط شیاردار از بالای گلگیر جلو شروع شده و تا در صندوق ادامه دارند و با سقف منحنی مشکی هماهنگی دارند. چراغ‌های عقب نیز توسط یک نوار نوری که روی درب صندوق قرار دارد به یکدیگر وصل شده‌اند و به خودروی کوتاه جک J7 یک نمای مدرن و به‌روز می‌بخشند.

طراحی داخلی KMC J7 این خودرو از طراحی داخلی مینیمالیستی برخوردار است که توسط تیم طراحان ایتالیایی اجرا شده است. اکثر دکمه‌ها در کابین به صورت لمسی طراحی شده‌ اند و دارای نمایشگر ۱۰.۴ اینچی برای اطلاعات و سرگرمی در حالت عمودی و در وسط داشبرد می‌باشد. همچنین دریچه‌های کوچک تهویه هوا در دو طرف داشبرد دیده می‌شوند.

پنل کیلومترشمار این خودرو نیز ۷ اینچی و دیجیتال است و در پشت فرمان قرار دارد. استفاده از فرمان اسپرت به کابین جک J7 ظاهر اسپرت‌تری داده و با شکل و شمایل بدنه هماهنگی دارد. KMC J7 از محصولات نسل سوم خودروسازی چینی است و طراحی متمایزتری نسبت به نسل قبلی دارد. این خودرو به عنوان یکی از جدیدترین محصولات شرکت جک که به بازار ایران وارد شده، معرفی می‌شود. ظاهر جذاب و صندوق جادار این خودرو آن را به گزینه‌ای جذاب برای خانواده‌ها تبدیل کرده است.

مشخصات فنی جک KMC J7

هنوز اطلاعات دقیقی درباره نوع موتوری که در جک KMC J7 استفاده می‌شود در دسترس نیست. در حال حاضر نمی‌توانیم تأیید کنیم که آیا این سدان چینی با موتور ۱.۵ لیتری و توان ۱۵۰ اسب بخار که در نسل‌های قبلی موجود بوده است، در ایران تولید می‌شود یا شرکت کرمان خودرو از موتور TGDI با توان ۱۸۴ اسب بخار برای این مدل استفاده کرده است. با این حال، به دلیل نیاز به تطابق با شرایط آب و هوایی و استفاده از بنزین در ایران، توان موتور کراس اوور KMC K7 به ۱۶۱ اسب بخار کاهش یافته است.

با توجه به ورود کرمان خودرو به بازار ایران با برند جدید KMC و عرضه محصولاتی نظیر کراس اوور K7 و پیکاپ T8، و همچنین در نظر گرفتن نام‌گذاری سابق مدل‌های جک به نام‌های J4 و J5 در این بازار، احتمالاً این سدان جدید با نام KMC J7 به بازار عرضه خواهد شد. اطلاعات دقیق‌تر در مورد مشخصات فنی و تجهیزات این خودرو در زمان عرضه به بازار به دسترس خواهد آمد.

تماس با کارشناس فروش ۰۹۱۲۳۶۰۶۴۷۲