لوازم یدکی تیگو 8 پرو

لوازم یدکی خودروی تیگو ۸ فونیکس (پرو و پرو مکس)

فروشگاه اینترنتی آذین یدک تهران به شما امکان می‌دهد که به آسانی قطعات و لوازم یدکی تیگو ۸ فونیکس (پرو و پرو مکس) را از تامین‌کنندگان معتبر تهیه کنید. ما نه تنها قطعات با قیمت مناسب ارائه می‌دهیم، بلکه سفارش شما را نیز به سرعت تحویل می‌دهیم.

تماس با کارشناس فروش ۰۹۱۲۵۷۶۲۳۸۲

فروشگاه اینترنتی آذین یدک تهران دارای تمامی قطعات مورد نیاز خودروی تیگو ۸ (پرو و پرو مکس) است، بنابراین شما می‌توانید هر قطعه‌ای که برای تعمیر یا نگهداری خودروی خود نیاز دارید را به راحتی پیدا کنید.

اگر به دنبال فیلتر روغن، آینه‌ها، دستگیره درها، لنت ترمز، دیسک‌های کلاچ و حتی قطعات خاص و تخصصی‌تری هستید که خودروی شما به آن نیاز دارد، می‌توانید آنها را در آذین یدک تهران پیدا کرده و تعمیر خودروی خود را به راحتی انجام دهید.

قیمت مناسب برای لوازم و قطعات فونیکس تیگو ۸ (پرو و پرو مکس)

در اکثر موارد، قطعات و لوازم یدکی چری تیگو ۸ (پرو و پرو مکس) و لوازم یدکی ام وی ام که ما ارائه می‌دهیم، ارزان‌تر از نمایندگی‌ها هستند. اما این نشانگر کیفیت پایین آنها نیست، بلکه به این دلیل است که آذین یدک تهران به صورت مستقیم با تامین‌کنندگان اصلی چری همکاری می‌کند.

لوازم یدکی چری فونیکس تیگو ۸ (پرو و پرو مکس) که در فروشگاه اینترنتی آذین یدک تهران عرضه می‌شوند، دقیقاً همان قطعاتی هستند که نمایندگی‌های چری ارائه می‌دهند، اما با قیمت‌ های پایین‌تر.

شما میتوانید در دسته‌بندی‌های فروشگاه آذین یدک تهران جستجو کنید و قطعه‌ای که برای خودروی خود نیاز دارید را پیدا کنید، و سپس آن را بدون واسطه از فروشنده خریداری کنید.

نیازی به تاخیر در تعمیرات ساده نیست، فقط کافی است که محصولات مورد نیاز خود را از فروشگاه ما سفارش دهید تا خودروی شما در کمترین زمان به شرایط بهتری بازگردد.

هر قطعه‌ای که برای بهبود عملکرد یا زیبایی خودروی شما نیاز دارید، در آذین یدک تهران قابل دسترسی است.

نمایندگی لوازم فونیکس تیگو ۸ (پرو و پرو مکس)

شما می‌توانید انواع لوازم یدکی تیگو ۸ (پرو و پرو مکس) را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی آذین یدک تهران تهیه کنید.

در فروشگاه اینترنتی آذین یدک تهران، ما فیلترهای روغن، کابین، سوخت و هوا، شمع‌ها، دیسک‌های ترمز، لنت‌ها، شیلنگ‌ها و کالیپرها، اتصالات توپ و دیگر لوازم یدکی خودروهای همه برندها و مدل‌ها، از جمله خودروی تیگو ۸ (پرو و پرو مکس) را به شما ارائه می‌دهیم.

فروشگاه اینترنتی آذین یدک تهران یک بستر امن برای خرید و فروش قطعات یدکی خودرو است که به مشتریان و تامین‌کنندگان در این حوزه کمک می‌کند تا به سرعت و با هزینه کمتر محصولات مورد نیاز خود و مشتریان خود را پیدا کنند.

اگر به دنبال قطعات یدکی تیگو ۸ (پرو و پرو مکس) هستید، ما با خرسندی محصولات با کیفیت و با قیمت رقابتی را به شما عرضه می‌کنیم.

چری تیگو ۸

در سال ۲۰۱۷، شرکت خودروسازی چری برای اولین بار خودروی چری تیگو ۸ را با شاسی بلند معرفی کرد. این خودرو، بزرگ‌ترین عضو خانواده تیگو بود و در کلاس بالاتری نسبت به تیگو ۷ قرار گرفت.

در سال ۱۴۰۰، مدیران خودرو یک برند جدید به نام فونیکس (FOWNIX) را معرفی کردند، که از آن به منظور عرضه خودروهای لوکس چری در بازار ایران استفاده می‌شد. اولین مدل از این برند، تیگو ۸ پلاس بود که به عنوان تیگو ۸ پرو نیز شناخته می‌شد. چری تیگو ۸ به عنوان بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین محصول مدیران خودرو تلقی می‌شود.

تفاوت اصلی بین تیگو ۸ و تیگو ۸ پرو در موتور و عملکرد فنی آن‌ها است، ظاهری مشابه دارند.

طراحی خارجی چری تیگو ۸ شامل چراغ‌های اصلی جلو با قاب کوچک و چراغ‌های نور روزی است که به زیبایی خودرو افزوده‌اند. پنجره جلو بزرگ‌تری دارد و ورودی‌های هوا در سپرها طراحی شده‌اند تا ظاهر خودرو را زیباتر کنند. در قسمت عقب، چراغ‌های کاملاً LED و خروجی‌های کرومی برای اگزوز وجود دارد.

تماس با کارشناس فروش ۰۹۱۲۵۷۶۲۳۸۲

طراحی داخلی چری تیگو ۸ شامل دو نمایشگر ۱۲٫۲ اینچی است که در پشت آمپر قرار دارند. همچنین شامل شارژر بی‌سیم و کول باکس برای رفاه سرنشینان است. دسته دنده اهرمی دیجیتال، کروز کنترل تطبیقی و سیستم‌های نوری مناسب برای مسیرهای جاده‌ای نیز در این خودرو وجود دارند. کیفیت داخل کابین در تیگو ۸ نسبت به محصولات دیگر تیگو بهبود یافته و از متریال آلمانی استفاده شده است.

تیگو ۸ دارای یک موتور ۱٫۶ لیتری توربو با سیستم پاشش سوخت مستقیم است و گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه دارد. این موتور به توان ۱۹۷ اسب بخار و ۲۹۰ نیوتن‌متر گشتاور دست می‌یابد.

از جمله ویژگی‌های ایمنی و رفاهی تیگو ۸ می‌توان به رادارهای پیشرفته تصادف جلو و عقب، کروز کنترل هوشمند، رادار تغییر خطوط، رادار نقطه کور، سیستم کمک به ماندن در لاین، سیستم کمک حرکت در ترافیک، نمایشگر دوگانه هوشمند ۲۴٫۶ اینچی، سیستم صوتی سونی، کول باکس، صندوق عقب بازشو با حرکت پا، تهویه مطبوع دو منطقه‌ای، صندلی‌های برقی، سیستم جلوگیری از عقب گرد و اتوهولد اشاره کرد.

به طور کلی، چری تیگو ۸ یک خودروی شاسی بلند با طراحی زیبا و امکانات فنی و ایمنی بالاست که در بازار خودروهای لوکس جای خود را پیدا کرده است.

فروشگاه اینترنتی قطعات و لوازم تیگو ۸ فونیکس (پرو و پرو مکس)

تیگو ۸ پرو (Tiggo 8 PRO)، یکی از خودروهای برتر دنیا است که توسط مهندسان برجسته جهان طراحی و تولید شده است. این خودرو، در دسته‌بندی خودروهای کراس‌اوور قرار دارد، اما در واقعیت بر روی شاسی خودروهای معمولی تولید می‌شود. طراحی مدرن و اصولی، توجه به ایمنی، بهبود کیفیت متریال‌ها و مونتاژ با کیفیت، تیگو ۸ پرو را به یک انتخاب محبوب در بازار خودروها تبدیل کرده است.

در ایران، شرکت مدیران خودرو به عنوان نماینده رسمی چری، این خودرو را با نام فونیکس تیگو ۸ پرو از سال ۱۴۰۱ به بازار عرضه کرد. سپس، نسخه Tiggo 8PRO IE به عنوان یکی از مجهزترین کراس‌اوورهای چینی در بازار ایران معرفی شد.

در خرید لوازم یدکی تیگو ۸، باید به موارد زیر توجه داشت:

  1. نوع و مدل خودرو: اطمینان حاصل کنید که لوازم یدکی متناسب با مدل و نوع دقیق خودروی تیگو ۸ شما باشند.
  2. منبع خرید: لوازم یدکی را از منابع معتبر و مطمئن تهیه کنید تا از کیفیت آن‌ها اطمینان حاصل شود.
  3. نصب توسط تعمیرکار حرفه‌ای: برای تعویض قطعات یدکی بهتر است از خدمات تعمیرکاران ماهر و تخصصی استفاده کنید تا اشتباهی به خودرو آسیب نرسد.
  4. تعویض به موقع: لوازم یدکی مصرفی خودرو را به موقع تعویض کنید تا عمر کارکرد و کیفیت عملکرد خودرو حفظ شود.

لیستی از قطعات یدکی مهم خودرو تیگو ۸ عبارتند از:

  • قطعات جلوبندی: سیبک، بوش طبق، موجگیر، طبق، کمک فنر
  • قطعات برقی: وایر، کوئل، لامپ
  • قطعات بدنه: گلگیر، شلگیر، سپر، چراغ‌ها، آینه‌های جانبی
  • قطعات موتوری: رادیاتور، پیستون، سیلندر
  • قطعات مصرفی: فیلتر هوا، فیلتر روغن، فیلتر سوخت، لنت ترمز، شمع
  • قطعات گیربکس: صفحه گیربکس، پلوس گیربکس، دنده‌ها

به منظور خرید لوازم یدکی تیگو ۸ با کیفیت و اصلی، به منابع معتبر و فروشگاه‌های تخصصی مراجعه کرده و از تعمیرکاران ماهر برای نصب آن‌ها استفاده کنید.

تماس با کارشناس فروش ۰۹۱۲۵۷۶۲۳۸۲