قطعات و لوازم یدکی ام جی 3

خرید لوازم یدکی ام جی ۳ از آذین یدک تهران

با خرید لوازم یدکی ام جی ۳ اصل و اورجینال، می‌توانید تا مدت‌ها خودرویی داشته باشید که مثل روز اولش کار می‌کند. لوازم یدکی نیاز هر اتومبیلی است و در طی زمان به دلایل مختلفی، خودروها به لوازم یدکی احتیاج پیدا می‌کنند. این نیاز به تعویض لوازم یدکی در زمان مناسب می‌تواند بر روی کیفیت و کارایی خودرو تأثیر زیادی بگذارد.

تماس با کارشناس فروش ۰۹۱۲۵۷۶۲۳۸۲

این نکته را تمام تعمیرکاران ماهر به صاحبان خودروهای داخلی و خارجی گوشزد می‌کنند. آذین یدک تهران با شناسایی نیازهای بازار برای تأمین لوازم یدکی و قطعات خودروهای مختلف خارجی مانند ام جی ۳، بخش زیادی از قطعات مورد نیاز این مدل خودرو را تهیه کرده و از طریق فروشگاه اینترنتی خود به فروش می‌رساند. شما می‌توانید با چند دقیقه جستجو در این سایت، لوازم یدکی مورد نیاز خود را پیدا کرده و برای تکمیل خریدتان اقدامات لازم را انجام دهید.

قیمت لوازم یدکی ام جی ۳

در این روزها، افزایش قیمت چند برابری لوازم یدکی خودروهای وارداتی باعث اعتراض گسترده بسیاری از عرضه‌کنندگان و خریداران این کالای ضروری شده است. علت این مسئله هم وارداتی بودن لوازم یدکی این مدل خودرو است. قیمت کالاهای وارداتی بستگی به قیمت ارز دارد؛ بنابراین طبیعی است که با افزایش قیمت ارز، قیمت تمام شده برای خرید لوازم یدکی ام جی ۳ نیز افزایش پیدا کند. با توجه به تغییرات روزانه قیمت لوازم یدکی و قطعات خودرو، می‌توانید برای خرید محصول مورد نیاز خود با ما تماس بگیرید و قیمت به‌روز شده محصولات را از ما استعلام کنید.

همچنین ما تمام تلاش خود را برای به‌روز کردن قیمت محصولات موجود در سایت انجام خواهیم داد. نکته مهم دیگر این که ارسال کالا به تمام نقاط کشور رایگان بوده و از شما هزینه‌ای بابت ارسال کالا دریافت نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ام جی ۳

راه‌اندازی یک فروشگاه لوازم یدکی آنلاین کار بسیار دشوار و پیچیده‌ای است. از تأمین کالا گرفته تا قیمت‌گذاری و فروش محصولات به صورت اینترنتی مشکلات زیادی به همراه دارد. با این حال، آذین یدک تهران به عنوان یکی از برترین تأمین‌کنندگان لوازم یدکی، سعی کرده تا با فراهم کردن بهترین برندهای لوازم یدکی به شما در خرید لوازم یدکی ام جی ۳ کمک کند.

شما از طریق سایت فروشگاهی ما و فقط با چند کلیک می‌توانید با کیفیت‌ترین قطعات ام جی ۳ را به صورت آنلاین خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید. با فراگیر شدن فروش انواع کالاها به صورت اینترنتی، افراد زیادی دیگر تمایلی به خرید حضوری ندارند. در خرید حضوری مشکلاتی وجود دارد که شاید آن‌ها را در خرید اینترنتی تجربه نکنید. برای مثال برای خرید حضوری باید به تعدادی فروشگاه سر بزنید و قیمت بگیرید تا در نهایت بتوانید لوازم یدکی مورد نیازتان را بخرید.

در حالی که شما به راحتی در هر جایی که باشید می‌توانید با تلفن همراهتان فروشگاه‌های اینترنتی را بررسی کنید و در نهایت از فروشگاهی که کالای مورد نیاز شما را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت عرضه می‌کند خرید خود را انجام دهید. دیگر نیازی نیست که به اجبار لوازم یدکی مورد نیاز خود را از برندهای متفرقه تهیه کنید. بهترین برندهای لوازم یدکی با مناسب‌ترین قیمت در فروشگاه ما موجود است.

خرید لوازم استوک ام جی ۳

اصطلاح استوک در زبان انگلیسی به معنای کالایی است که در انبار موجود است؛ اما این اصطلاح در زبان فارسی برای کالاهای دست‌دوم و کارکرده کاربرد دارد. در بازار لوازم یدکی هم به قطعاتی که کارکرده هستند استوک می‌گویند. در بسیاری از کشورهای دنیا خرید و فروش لوازم یدکی استوک رایج است. در ایران هم شما می‌توانید لوازم یدکی استوک و دست‌دوم را برای اتومبیل خود خریداری کنید.

متقاضیان خرید لوازم یدکی ام جی ۳ هم می‌توانند برای کاهش هزینه‌های خود به سراغ خرید این نوع محصولات بروند. با این حال ما به شما توصیه می‌کنیم تا زمانی که مجبور به خرید لوازم یدکی استوک نشده‌اید به سراغ این محصولات نروید. قطعاً کیفیت و کارایی لوازم یدکی اصل و اورجینالی که تا به حال استفاده نشده‌اند با انواع لوازم یدکی استوک قابل مقایسه نیست؛ بنابراین همیشه قیمت را در اولویت قرار ندهید. سلامت موتور اتومبیل شما در اولویت قرار دارد.

لوازم یدکی نو و دست اول بدون هیچ ایرادی تا مدت‌ها می‌توانند برای خودروی شما مفید باشند. با این حال اگر به دلایلی مانند توقف تولید یا وارد نشدن قطعه مورد نظرتان نتوانستید لوازم یدکی دست اول را بخرید، آن وقت هیچ گزینه دیگری به جز خرید لوازم یدکی استوک ندارید. نکته مهم دیگر این که حتماً برای خرید لوازم یدکی استوک وسواس بیشتری به خرج دهید و قطعه مورد نظرتان را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید.

لوازم اورجینال ام جی ۳

با توجه به این که تعداد قابل توجهی لوازم یدکی فیک و استوک در بازار وجود دارد، بهتر است با راه‌های تشخیص لوازم یدکی اصل و اورجینال آشنا شوید. برخی از افراد روش‌هایی را برای تشخیص لوازم یدکی فیک پیشنهاد می‌دهند که شاید همیشه نتوان به آن‌ها برای تشخیص لوازم یدکی اصل اکتفا کرد. برای مثال تشخیص نوع آلیاژ به کار رفته در ساخت یک قطعه کار هر کسی نیست و اگر شما متخصص نباشید، نمی‌توانید تشخیص دهید قطعه‌ای که می‌خواهید بخرید اورجینال است یا نه.

تماس با کارشناس فروش ۰۹۱۲۵۷۶۲۳۸۲

با این حال برخی از روش‌ها کارایی خوبی دارند و می‌توانند تا حدودی به شما کمک کنند. برای مثال توجه به نوع بسته‌بندی، نوع نوشتار روی قطعه، رنگ بسته‌بندی، استفاده از سامانه پیامکی برای استعلام کالا و یا استعلام از طریق بارکد راهکارهای خوبی هستند. البته دو مورد آخر بیشتر برای لوازم یدکی‌های خودروهای داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بهترین راه برای تشخیص لوازم یدکی اصل از فیک خرید لوازم یدکی ام جی ۳ از فروشگاه‌های معتبر است. سایر روش‌های دیگر ممکن است فقط باعث گمراهی شما در حین خرید لوازم و قطعات ام جی ۳ شود.

معرفی خودروی ام جی ۳

ام جی ۳ یک خودرو با کلاس بدنه هاچ بک محسوب می‌شود که فقط یک نسل از آن وارد ایران شده است. برای اولین بار ام جی ۳ در سال ۲۰۱۱ وارد بازار شد و از آن زمان تا به حال این خودروی کوچک و زیبا توانسته محبوبیت زیادی در کشورهای مختلف به ویژه ایران به دست بیاورد. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید این خودرو تنها خودروی هاچ بک مینی تولید شده توسط کمپانی مشهور ام جی است. همچنین این خودرو دومین خودروی جدیدی است که از زمان واگذاری کمپانی ام جی به چینی‌ها تولید شده است.

با این ویژگی‌ها و ویژگی‌های ذکر شده، ام جی ۳ با ظاهر زیبا و طراحی منحصر به فردش از عملکرد و کارایی بسیار خوبی برخوردار است و توانسته نظر مثبت بسیاری از کارشناسان خودرو را به خود جلب کند. کمپانی ام جی با سال‌ها فعالیت در زمینه تولید انواع خودروها، یکی از شرکت‌های چندملیتی است که تعداد قابل توجهی از تولیداتش در کشور ما به فروش می‌رسند. با توجه به حضور این خودرو در بازار داخلی، امکان خرید لوازم یدکی MG3 در ایران به راحتی وجود دارد.

طراحی بدنه MG3

برخی افراد طراحی بدنه این خودرو را نقطه ضعف آن می‌دانند، در حالی که برخی دیگر معتقدند که دلیل اصلی محبوبیت و نقطه قوت این خودرو طراحی بدنه‌اش است. به هر حال، این خودروی هاچ‌بک کوچک توانسته نظر بسیاری از جوانان و افرادی که به دنبال خرید یک خودروی کوچک برای سفرهای درون‌شهری هستند، را به خود جلب کند.

خودروی MG3 با هدف جذب جوانان به محصولات کمپانی ام جی ساخته شد، شاید به همین دلیل است که ظاهر آن با تمام خودروهای تولید شده توسط این کمپانی فرق می‌کند. در طراحی بدنه ام جی ۳ از خطوط منحنی و دایره کمتر استفاده شده است و می‌توانید اشکال هندسی زاویه‌دار را در طراحی بدنه این خودرو به وضوح مشاهده کنید. این ویژگی باعث شده که خودروی ام جی ۳ ظاهری چابک‌تر نسبت به خودروهای هاچ‌بک برندهای دیگر داشته باشد. همچنین شکل سپر و نحوه قرارگیری چراغ‌های جلو از نمای روبه‌روی جذابی را برای این خودروی چینی به وجود آورده‌اند. برای خرید لوازم یدکی ام جی ۳ به سایت ما مراجعه کنید و قطعات مربوط به بدنه این خودرو را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

طراحی داخل کابین ام جی ۳

طراحی داخلی این اتومبیل چندان مدرن نیست، اما هماهنگی و هارمونی خوبی با بدنه خارجی خودرو دارد. فضای داخل کوچک خودرو از بیرون به نظر می‌آید، اما در واقعیت فضای کافی و مناسبی برای نشستن سرنشینان در آن وجود دارد. استفاده بهینه از فضا را می‌توانید در طراحی داخل کابین خودرو به وضوح مشاهده کنید. سایر اجزای داخل اتومبیل مانند داشبورد از جنس پلاستیک بوده و کیفیت متوسطی دارند.

همچنین صندوق‌عقب این خودرو به اندازه‌ای بزرگ نیست که انتظار می‌رود. با این حال، صندوق عقب این خودرو فضای کافی برای وسایل یک پیک‌نیک جمع‌وجور را در اختیارتان می‌گذارد. این خودرو قیمت متوسطی نسبت به نمونه‌های مشابه‌اش دارد. همچنین برای افرادی که اهمیت زیادی به مشخصات فنی می‌دهند، این خودرو مجهز به موتور ۴ سیلندری با توان ۱۰۶ اسب بخار و حجم ۵/۱ لیتری است. جعبه دنده این خودرو نیمه اتوماتیک و پنج سرعته است.

مشخصات فنی ام جی ۳

ویژگی‌های فنی خودرو برای بسیاری از افراد اهمیت زیادی دارند و این اهمیت به دلیل عدم نیاز به تعمیرات مکرر و عمر طولانی خودروها بسیار مشهود است. خودرو ام جی ۳ موتوری ۴ سیلندر با قدرت ۱۰۶ اسب بخار و حجم ۵/۱ لیتری دارد. جعبه دنده این خودرو نیمه اتوماتیک و پنج سرعته است.

صفر تا صد این خودرو حدود یازده ثانیه طول می‌کشد، که برای یک خودروی هاچ‌بک کوچک به عنوان یک خودرو شهری، ایده‌آل محسوب می‌شود. میزان مصرف سوخت نیز متعادل است و نگرانی بابت مصرف زیاد سوخت ندارید. باک‌بنزین این خودرو ظرفیت ۴۵ لیتری دارد که به شما این امکان را می‌دهد که مسافت زیادی را با یک بار پر کردن باک‌بنزین طی کنید. فرمان پذیری خوب، امکانات ایمنی استاندارد و تنوع رنگ بدنه این خودرو از دیگر ویژگی‌های مثبت آن هستند. همچنین امکان خرید لوازم یدکی ام جی ۳ از سایت فروشگاهی آذین یدک تهران موجود است. می‌توانید لوازم یدکی مربوط به موتور اتومبیل را از اینجا خریداری کنید.

خرید قطعات ام جی ۳ از آذین یدک تهران

اگر قصد خرید لوازم یدکی ام جی ۳ را دارید اما نمی‌توانید فروشگاه اینترنتی معتبری را پیدا کنید که قطعات مورد نیاز شما را موجود داشته باشد، به آذین یدک تهران سر بزنید. این فروشگاه اینترنتی آذین یدک تهران سال‌هاست که در زمینه فروش انواع لوازم یدکی و قطعات ام جی ۳ فعالیت می‌کند. این فروشگاه اینترنتی با گردآوری برندهای معروفی که در بازار لوازم یدکی حضور دارند، توانسته است بخش قابل توجهی از نیاز بازار را برطرف کند.

شما می‌توانید انواع لوازم یدکی خودروهای خارجی و وارداتی را از طریق فروشگاه اینترنتی ما با بهترین قیمت خریداری کنید. همچنین پشتیبانان ما طی شبانه‌روز آماده پاسخگویی به سؤالات شما در خصوص لوازم یدکی هستند. در صورت نیاز به راهنمایی برای خرید لوازم یدکی MG3 و انواع خودروهای دیگر، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تماس با کارشناس فروش ۰۹۱۲۵۷۶۲۳۸۲