لوازم یدکی ام وی ام X22 | قیمت خرید فروش قطعات نو و استوک MVM X22

لوازم یدکی ام وی ام X22 - لوازم یدکی MVM X22 - لوازم یدکی ام وی ام ایکس 22

تهیه لوازم یدکی ام وی ام X22 (قطعات استوک و نو)

لوازم یدکی ام وی ام X22 : ام وی ام X22 (لوازم یدکی ام وی ام X22) از سری کراس اوور های خانواده چری و مدیران خودرو است که در سال ۱۳۹۵ به بازار ایران راه یافت.

اسم این خودرو در بازار چین چری X3 نام دارد. این خودرو (MVM X22) توانسته است از زمان ورودش به ایران دل بسیاری از مشتریان به خصوص قشر جوان برباید و فروش خوبی را در سگمنت پر رقابت کراس اوور های کامپکت دست و پا کند.

MVM X22 یک نسخه اسپرت تر از برادر بزرگتر خود یعنی ام وی ام X33 می باشد. مدیران خودرو و چری با طراحی این خودرو اقشار جوان جامعه را که در شهر های بزرگ زندگی میکنند، هدف قرار داده است.

تماس با کارشناس فروش ۰۹۱۲۵۷۶۲۳۸۲
قطعات یدکی ام وی ام X22

امکانات و طراحی بدنه ام وی ام X22

فروش لوازم یدکی ام وی ام X22 : ام وی ام X22 موفق شده از نظر ظاهری هماهنگی و تناسب شایسته‌ای را بین عناصر طراحی خارجی خود به وجود آورد. نمای روبرو از چراغ های بزرگ با گرافیک داخلی زیبا بهره گرفته است. جلو پنجره از شش ضلع با زوایای شکسته تشکیل شده و در هر دو انتها تا چراغ‌های جلو امتداد یافته است.

دور تا دور جلو پنجره به جز قسمت بالای آن، مزین به تزیینات کروم رنگ بوده و یک نوار باریک نقره نیز در پنجره دوجانبه نشان شرکت ام وی ام به سمت جلوی X22 امتداد یافته و هارمونی دلنشینی را با گرافیک داخلی چراغهای جلو پدید آورده است.

در نیمه پایینی چهره ام وی ام X22 ، سپر بزرگ و سرتاسری آن واقع شده که از یک هواکش بزرگتر به منظور انجام وظیفه خنک‌کاری رادیاتور و مجموعه پیشرانه به همراه دو دریچه هواکش کوچک در جناحین بهره می‌برد.

قاب کرومی U شکل به همراه چراغ های روشنایی در روز نیز زینت بخش دریچه‌های هوای کوچک موجود در کناره‌های سپر جلوی ام وی ام X22 هستند.

محل نصب پلاک نیز به طرز هوشمندانه‌ای در داخل دریچه بزرگ هواکش تعبیه شده و قطعه نقره‌ای رنگ طراحی شده در زیر سپر خودرو، زیبایی نمای روبروی ایکس۲۲ را تکمیل نموده است.

طراحی جانبی X22 زیبا و قابل قبول است. نمای کناری خودرو به واسطه دو چین خوردگی حجمی که یکی در قسمت زیرین پنجره های جانبی از بالای گلگیر جلو تا انتهای چراغ‌های عقب امتداد یافته و دیگری در بخش پایینی درب‌ها، دو گلگیر جلو و عقب را به یکدیگر متصل نموده، از ظاهری اسپرت و تاحدی عضلانی برخوردار شده است.

لوازم ام وی ام X22 - لوازم MVM X22
تماس با کارشناس فروش ۰۹۱۲۵۷۶۲۳۸۲

نقد و بررسی موتور ام وی ام X22 (لوازم اصلی ام وی ام ایکس ۲۲)

لوازم ام وی ام X22 : موتور ام وی ام X22 یک موتور ۴ سیلندر خطی با حجم موتور ۱٫۵ لیتر است. این موتور قادر به تولید نیروی معادل ۱۰۵ اسب بخار با در دور موتور ۶۰۰۰RPM و حداکثر گشتاور ۱۳۵ نیوتن بر متر در دور موتور ۳۰۰۰RPM میباشد.

گیربکس تعبیه شده در ام وی ام X22 به دو صورت دستی و اتوماتیک می باشد. نوع دنده دستی ام وی ام ایکس ۲۲ ، ۵ سرعته بوده و در نوع اتومات ۴ سرعته میباشد. البته باید اشاره کرد که گیربکس اتوماتیک ام وی ام X22 تیپ ترونیک نمیباشد.

فروش لوازم و قطعات MVM X22

نقد و بررسی رانندگی ام وی ام X22 (قطعات یدکی ایکس ۲۲)

قطعات ام وی ام X22 : ارتفاع MVM X22 از سطح زمین به ۱۸ سانتی متر می‌رسد که با کراس اوورهای مشهوری مانند کیا اسپرتیج برابری می‌کند، هرچند به لطف طراحی هوشمندانه در نگاه نخست احساسی که بیننده منتقل می‌شود حتی بیشتر از اسپرتیج به خودروهای شاسی بلند نزدیک است و می‌توان گفت که X22 یک سر و گردن مرتفع‌تر از رقیبی نظیر ساندرو استپ وی یا چانگان CS35 به نظر می رسد.

از این جهت می توان تصور کرد که مهندسان چینی چالش های زیادی را برای تنظیم فنربندی این خودرو پشت سر گذاشته اند که البته به سختی نسبتی فنربندی در ازای بهبود هندلینگ منجر شده است.

ضرایب دنده در نسخه دستی به گونه ای انتخاب شده که شتاب و کشش نسبتا قابل قبولی در دنده های یک و دو تامین شود، شاهد این مدعا هرزگردی جزئی چرخ های جلو در تعویض دنده از یک به دو است که از ضریب نسبتا سنگین دنده دو حکایت می کند.

دنده های ۴ و ۵ وجود در راستای کاستن از مصرف سوخت، تا حدی زیادی سبک در نظر گرفته شده اند و دنده ۳ در این میان نقش واسطه ای بین دو دنده سنگین نخست و دنده های انتهایی سبک را بازی می کند.

به هر روی باید گفت که علیرغم قدرت نه چندان زیاد پیشرانه، طراحی گیربکس نسبت به محصولات قبلی چری با دقت بیشتری انجام شده و این نکته را می توان به حساب هوشمندی چینی ها در توجه به بازخورد مشتریان گذاشت.

با توجه به افزایش ارتفاع مرکز ثقل MVM X22 به شکل قابل توجهی از سطح زمین فاصله گرفته و این نکته ایست که در زمان تغییر مسیرهای ناگهانی یا انجام حرکات نمایشی توسط راننده به چشم می آید.

تماس با کارشناس فروش ۰۹۱۲۵۷۶۲۳۸۲
قطعات MVM X22

تهیه انواع قطعات و لوازم یدکی ام وی ام X22 (لوازم استوک و نو ام وی ام X22)

لوازم استوک ام وی ام X22 : شرکت آذین یدک تهران به عنوان یکی از شکرت های پیشرو در زمینه لوازم یدکی خودرو های چینی (لوازم یدکی ام وی ام X22) فعالیت میکند.مجموعه ما با توجه به تامین کننده های مستقر در چین میتواند هر نوع قطعه ای از خودروی شما (ام وی ام X22) را تهیه و تامین نماید. تامین کننده های ما که در کشور چین حضور دارند، میتوانند از کوچکترین تا بزرگترین قطعات یدکی خودروی شما را (قطعات و لوازم یدکی ام وی ام X22) شما را تامین نمایند. همچنین موجودی قطعات ام وی ام X22 در انبار های آذین یدک تهران تکمیل بوده و آماده ارسال نزد شما مشتریان عزیز است. لوازم یدکی MVM X22 در انبار های ما شامل قطعات موتوری ، بدنه ، جلوبندی ، گیربکس و داخل کابین میباشد. در صورتی که نیاز به هر نوع قطعه از خودروی X22 خود پیدا کردید ، میتوانید با یک تماس آنها تهیه نمایید. تمام تلاش ما این است که شما لوازم یدکی مورد نیازتان را در کمترین زمان ممکن خرید نمایید.

جدول مشخصات فنی ام وی ام X22

موتور4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور1497 سی سی
تنفس موتورتنفس طبیعی
انتقال نیرودیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت105 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور2750 نیوتن متر در 2750 دور در دقیقه
جعبه دنده4 سرعته خودکار
حداکثر سرعت160 کیلومتر در ساعت
وزن1245 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر)4200 طول - 1760 عرض - 1570 ارتفاع
فاصله بین دو محور2555 میلیمتر
ترمز و پایداریترمز دیسکی در هر چهار چرخ – ABS – EBD
کیسه هواکیسه هوا برای سرنشینان جلو
سیستم صوتیمانیتور 8 اینچی لمسی – ورودی USB – قابلیت پخش MP3 – بلوتوث – 4 بلندگو
دیگر تجهیزاتکروز کنترل – سنسور پارک در عقب – دوربین عقب – سانروف – روکش چرمی صندلی ها – رینگ 16 اینچی آلومینیومی – تهویه الکتریکی – آینه های برقی جانبی
حجم باک50 لیتر