خرید قطعات و لوازم یدکی ام وی ام ۵۳۰ از فروشگاه آذین یدک تهران

حتماً نام خودروهای ام وی ام، از جمله ام وی ام ۵۳۰ را شنیده‌ اید. این خودروها به عنوان نسل جدیدی از خودروهای به صرفه‌ای در ایران مونتاژ می‌شوند. خودروی MVM 530 یا همان چری A5 از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۵ در ایران تولید شده است. لوازم یدکی ام وی ام ۵۳۰ در کشورمان به خوبی یافت می‌شود، اما نکته مهم در نگهداری خودروهای حساس چینی، خرید لوازم یدکی با کیفیت و مرغوب است. در منوی بالا می‌توانید نسبت به خرید تمام لوازم یدکی ام وی ام ۵۳۰ در آذین یدک تهران، با تضمین اصالت و پشتیبانی ۲۴ ساعته اقدام نمایید.

تماس با کارشناس فروش ۰۹۱۲۵۷۶۲۳۸۲

با توجه به ارسال سریع و ضمانت بازگشت وجه در آذین یدک تهران، نگران خرید آنلاین لوازم یدکی ام وی ام ۵۳۰ در مشهد، کرمان، شیراز، تبریز و سایر شهر‌های ایران نباشید، چرا که در زمانی کمتر از سه روز محصولات آذین یدک تهران به تمام ایران تحویل داده می‌شوند.

نقد و بررسی خودرو ام وی ام ۵۳۰

ام وی ام ۵۳۰ از مشهور ترین خودرو های چینی در ایران است. شاید از اولین خودرو‌هایی که توانست با قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول، مشتریان ایرانی را راضی به خرید این دسته خودرو‌ها کند. ظاهر ام وی ام ۵۳۰ چندان جذاب نیست و ظرافت لازم را در طراحی بدنه آن شاهد نیستیم.

اما درون کابین ماشین می‌تواند نظرتان را عوض کند. طراحی درونی این خودرو از اکثر خودروهای هم‌رده ایرانی و فرانسوی بهتر است. دو کیسه هوا، تهویه اتوماتیک و سانروف، امکانات خوبی به شمار می‌آیند. موتور ۲ لیتری ام وی ام ۵۳۰ ۱۳۹ اسب بخار قدرت دارد و گشتاور ۱۸۲ نیوتون متری تولید می‌کند. صندلی‌های خودرو بسیار راحت هستند و همه شیشه‌ها، بالابر برقی دارند. شاید مهم‌ترین ویژگی مثبت رانندگی ام وی ام ۵۳۰ فرمان‌پذیری عالی این خودرو است.

به عنوان یکی از اولین ماشین‌های چینی بازار ایران، ام وی ام ۵۳۰ دارای معایبی نیز می‌باشد که شامل موارد زیر می‌باشد:

  • دنده‌پذیری غیر استاندارد
  • اهرم دنده بزرگ
  • نمایشگر نامناسب
  • طراحی غیر جذاب بدنه
  • صدای بالای کابین، مخصوصاً در سرعت بالا

لوازم یدکی ام وی ام ۵۳۰ به عنوان خودرو بازار دسته‌دوم، به راحتی و در برند‌های گوناگون در آذین یدک تهران قابل خریداری است.

خرید لوازم یدکی ام وی ام ۵۳۰ در آذین یدک تهران (نو و استوک)

همه خودروها با توجه به نوع رانندگی و حوادث مختلف، آب و هوا و مدت زمان نگهداری، نیاز به تعویض قطعات یدکی پیدا می‌کنند. اما در خرید لوازم یدکی ام‌ وی ام باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

به طور خاص در هنگام خرید لوازم یدکی ام وی ام ۵۳۰ توجه کنید که لوازم مربوط به دیفرانسیل و جعبه دنده، حتماً فابریک و اورجینال خریداری شوند. این ماشین مصرف سوخت پایینی دارد و خودرویی مطمئن برای تجربه شهری محسوب می‌شود، اما وقتی کار به عملکرد دنده آن می‌رسد، مشکل ضرایب دنده سبک آن می‌تواند خود را نمایان کند. برای خرید لوازم یدکی ام‌ وی ام ۵۳۰ در آذین یدک تهران، می‌توانید به گزینه‌های منوی بالا توجه کنید. حتماً به گزینه اصل بودن قطعات توجه کنید. چرا که بسیاری قطعات غیر اصیل نیز در بازار وجود دارند که ممکن است به خودرو شما آسیب بزنند.

لوازم یدکی ام وی ام 530

قیمت لوازم یدکی ام وی ام ۵۳۰

نوسانات بسیار در بازار خودرو ایران، از کسی پوشیده نیست. از این رو متاسفانه در سال‌های اخیر قیمت لوازم یدکی ام وی ام نیز سیر صعودی داشته است. قیمت‌ لوازم یدکی ام وی ام ۵۳۰ را زیر نظر مراجع رسمی و با تخفیف‌های همیشگی در همین صفحه در فروشگاه آذین یدک تهران مشاهده کنید. با استفاده از سبد خرید می‌توانید قیمت‌ها را مقایسه کرده و گزینه‌های مناسب خود را برای خرید‌های آینده دسته‌ بندی کنید. از لوازم یدکی ارزان ام وی ام ۵۳۰ می‌توان مواردی پر مصرف مانند واشر بغل اگزوز ام وی ام ۵۳۰ اصلی، پیچ چرخ ام وی ام ۵۳۰ اصلی و واشر منیفولد هوا ام وی ام ۵۳۰ اصلی اشاره کرد. قطعات گران ام وی ام ۵۳۰ شامل سرسیلندر ام وی ام ۵۳۰ اصلی، ایربگ کامل ام وی ام ۵۳۰ اصلی، گلگیر عقب ام وی ام ۵۳۰ اصلی و درب‌های خودرو نام برد.

تماس با کارشناس فروش ۰۹۱۲۵۷۶۲۳۸۲

آیا فروشگاه آذین یدک تهران همه‌ی لوازم یدکی ام وی ام ۵۳۰ را موجود دارد؟

یکی از ویژگی‌های مهم یک فروشگاه خوب، در کنار ارائه محصولات اورجینال و با کیفیت فابریک، دسترسی سریع مشتری به تمام لوازم یدکی خودرو است. شما می‌توانید علاوه بر مشاهده و سفارش لوازم یدکی مختلف خودرو ام وی ام ۵۳۰، در صفحه‌ای جداگانه و تخصصی نسبت به خرید لوازم جلوبندی ام وی ام ۵۳۰ اقدام کنید. کالاها در برند‌های مختلف و با کارایی‌های مختلف با جستجویی ساده، یا مراجعه به صفحه مربوط به خودرو یافت می‌شوند. لازم به ذکر است که کارشناسان آذین یدک تهران نیز آماده ارائه مشاوره مناسب به خریداران محترم هستند. اگر در تهران زندگی نمی‌کنید و امکان خرید حضوری از آذین یدک تهران را ندارید، برای خرید لوازم یدکی ام وی ام ۵۳۰ در شیراز، تبریز، کرمان، رشت و دیگر شهر‌های کشورمان می‌توانید با جستجویی ساده به صورت آنلاین خریدی مطمئن انجام دهید. سفارشات لوازم یدکی در آذین یدک تهران در مدتی چند ساعته، یک یا دو روزه و در دورترین شهرهای ایران در کمتر از سه روز به مشتری تحویل داده می‌شوند.

مزایای خرید از آذین یدک تهران

  • نماد اعتماد الکترونیک: لوازم یدکی در آذین یدک تهران با ضمانت شرکتی ارائه می‌شوند. از این رو کیفیت بالای قطعات، از پیش تضمین‌ شده است. فروشگاه آذین یدک تهران دارای نماد اعتماد الکترونیک است که نشان از فعالیت فروشگاه آذین یدک تهران زیر نظر ارگان‌های مربوطه می‌باشد. فروشگاه حضوری آذین یدک تهران در شهر تهران، از فروشگاه‌های بزرگ و معتبر در عرضه بهترین قطعات یدکی و جلوبندی خودرو است.
  • اصالت کالا و گارانتی: انتخاب کالای اصیل برای بهره‌وری مناسب خودرو و افزایش طول عمر آن ضروری است. انتخاب کالایی که از کیفیت آن اطلاع نداریم، نه تنها خودرو و دیگر قطعات را در معرض افت کیفیت قرار می‌دهد، بلکه ممکن است صدمات جانی نیز ایجاد کند. تمام قطعات و لوازم یدکی و جلوبندی در آذین یدک تهران، اصلی و اورجینال و دارای گارانتی مربوطه هستند. آذین یدک تهران در صورت ارائه کالای نامرغوب، وجه واریزی مشتریان را بازمی‌گرداند.
  • راحتی خرید و امکانات وبسایت: وبسایت آذین یدک تهران برای جستجوی هر چه سریع‌تر و خریدی راحت طراحی شده است. جستجوی نام خودرو در منوی اصلی، مشاهده محصولات، برند‌ها و قطعه یدکی مورد نظر، امکان تضمین اصالت، مشاوره با متخصصان و خرید از درگاه‌های معتبر تمام کارت‌های عضو شتاب، چندی از امکانات خوب آذین یدک تهران برای خرید آنلاین مطمئن می‌باشد.
  • ارسال فوق سریع به سراسر کشور: در تهران در کمتر از دو ساعت و در استان تهران در کمتر از یک روز محصولتان را تحویل بگیرید. سفارشات به سراسر کشور عزیزمان در مدتی کمتر از سه روز تحویل داده‌ می‌شوند. توجه داشته باشید که سفارشات بالای ۳ میلیون تومان مشمول ارسال رایگان می‌شوند.
  • ضمانت بازگشت وجه: ارسال سالم و سریع قطعات، با تضمین اصالت آنها رسالت اصلی آذین یدک تهران است. در صورت بروز هرگونه مشکل در ارسال یا خرابی و نامرغوب بودن قطعات، آذین یدک تهران وجه پرداختی را به مشتری محترم عودت می‌کند.

فروش لوازم یدکی ام وی ام ۵۳۰ به صورت نو و استوک از فروشگاه آذین یدک تهران

خودرو MVM 530 یکی از محصولات شرکت چری می‌باشد و در بازار داخلی ایران از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۵ عرضه شده است. هنگامی که یک خودرو جدید به بازار عرضه می‌شود، قطعات یدکی آن نیز به صورت اورجینال و وارداتی در بازار قرار می‌گیرند. اما در مورد قطعات یدکی ام وی ام ۵۳۰، از ابتدا تولید آنها به صورت محدود بوده و بسیاری از آنها به سرعت نایاب شده‌اند. این وضعیت منجر به ضعف بازار خرید و فروش دست دوم این خودرو شده است و افراد کمتری برای خرید آن انگیزه دارند. در این بخش، ما تلاش کرده‌ایم تا تمامی محصولات مرتبط با این خودرو را به صورت آنلاین و اینترنتی به فروش برسانیم تا مصرف‌کنندگان بتوانند با بهترین قیمت، محصولات مناسب را تهیه کنند.

تماس با کارشناس فروش ۰۹۱۲۵۷۶۲۳۸۲

لوازم ام وی ام ۵۳۰ با چه برندی به فروش میرسند؟

زیرا این خودرو تحت علامت تجاری چری تولید شده است، لوازم اصلی و اورجینال آن با برند Chery به بازار عرضه می‌شوند. اگرچه برخی از موارد ممکن است نمایندگی‌ها حتی قطعات اورجینال را نداشته و تنها قطعات وارداتی را عرضه کنند، اما بهترین روش برای خرید اینترنتی است. در این روش، شما می‌توانید به سرعت فروشگاه‌هایی را که دارای لوازم اصلی ام وی ام ۵۳۰ هستند، پیدا کنید و با مقایسه قیمت‌ها، محصول اورجینال را انتخاب کنید. البته به یاد داشته باشید که هر چه قطعات با کیفیت‌تری را خریداری کنید، ضمانت کیفیت کالا بیشتر خواهد بود.

خرید لوازم یدکی ام وی ام ۵۳۰ با بهترین قیمت

قیمت قطعات بدنه و قطعات دیگر ام وی ام ۵۳۰ معمولاً در رده متوسط قرار دارد. با این حال، به علت نوسانات قیمتی در بازار ایران، به ویژه در قطعات وارداتی، قیمت‌ها ثابت نمی‌ماند. ما در تلاش برای به‌روز رسانی قیمت لوازم یدکی ام وی ام ۵۳۰ در این بخش قرار داده‌ایم تا شما بتوانید با استعلام سریع و آسان، بهترین قیمت‌ها را دریافت کنید. همچنین، برخی از افراد ممکن است ترجیح دهند قطعات دست دوم ام وی ام ۵۳۰ را بخرند به شرطی که کیفیت و قیمت مناسب باشند. اما حتماً به یاد داشته باشید که حتی در قطعات دست دوم، کیفیت بسیار مهم است و هرگونه قطعه ناسالم ممکن است مشکلات جدی برای خودرو ایجاد کند. همچنین، باید توجه داشت که قیمت موتور کامل ام وی ام ۵۳۰ بسیار بالاست، بنابراین بهترین راه برای خرید، استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت می‌باشد، حتی اگر اختلاف قیمت وجود داشته باشد.