لوازم یدکی لیفان X60 | قیمت خرید فروش قطعات استوک و نو لیفان X60

لوازم یدکی لیفان X60

لوازم یدکی لیفان X60 (قطعات استوک و نو)

لوازم یدکی لیفان X60 : لیفان ایکس ۶۰ کراس اووری است که حدودا دو سال از حضور آن در خیابان های کشورمان می گذرد. این خودرو به دلیل کمبود گزینه های SUV صفر کیلومتر در رنج قیمت آن، فروش نسبتا موفقی را تجربه کرد و تعداد آن روز به روز در خیابان ها بیشتر و بیشتر شد. شاید تنها رقیب نزدیک لیفان X60 در بازار هموطن آن یعنی ام وی ام X33 می باشد. اما چندیست که ام وی ام X33 جهت برتری جستن به رقیب نزدیک خود، با ظاهری جدید و گیربکس CVT پا به میدان رقابت گذاشته تا تنها کراس اور دنده اتوماتیک صفر زیر ۱۰۰ میلیون تومان لقب بگیرد. اما در این بین لیفان هم بیکار ننشسته و ایکس ۶۰ را با چند تغییر ظاهری و همچنین گیربکس CVT راهی بازار کرده است تا از رقیب هموطن خود عقب نماند.

خرید لوازم لیفان X60 با گارانتی اصالت و ارسال به سراسر ایران

لیفان X60، یک خودروی کراس اوور چینی است که نزدیک به دهه‌ای می‌شود که وارد بازار ایران شده است. این خودرو در دو نسخه دنده‌ای و اتوماتیک موجود است، با این حال، تقاضای بیشتری برای نسخه دنده‌ای وجود دارد. متأسفانه، تولید لیفان X60 در ایران در سال ۱۳۹۷ متوقف شده و در حال حاضر تنها می‌توانید مدل‌های دست دوم این خودرو را در بازار پیدا کنید. این امر باعث شده است که بازار قطعات یدکی لیفان X60 نیز با مشکلاتی روبه‌رو شود.

اگر به دنبال خرید لوازم یدکی لیفان X60 با کیفیت بالا و اصالت هستید و نگران تامین این قطعات هستید، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی قطعات لیفان X60 مراجعه کنید. این فروشگاه ارائه‌دهنده انواع لوازم یدکی لیفان X60 با ارسال به سراسر ایران می‌باشد.

محصولات قطعات لیفان X60 شامل انواع قطعات موتوری مانند میل لنگ، پیستون، شاتون، سوپاپ، واشر سرسیلندر، و آفتامات می‌شوند. همچنین قطعاتی نظیر درب خودرو، آینه‌های جانبی، دستگیره درب، دسته برف پاک‌کن، قاب ایربگ، کمربند، پنل بخاری، داشبورد، دیسک و صفحه گیربکس، کارتل، استاتور، و مبدل گشتاور نیز در دسترس هستند.

از خرید آنلاین و اینترنتی لوازم یدکی لیفان X60 با اطمینان و ضمانت اصالت لذت ببرید. به منظور خرید اینترنتی لوازم یدکی لیفان X60، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا با جستجوی محصولات مورد نیاز خود، قطعات مورد نیاز را پیدا کنید.
  • قیمت‌ها را برای قطعات انتخابی مقایسه کنید تا بهترین تصمیم را بگیرید.
  • محصولات مورد نظر را به سبد خرید خود اضافه کنید.
  • اطلاعات مربوط به تحویل سفارش خود را تکمیل کنید.
  • روش پرداخت مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش را نهایی کنید.

از خدمات این فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی لیفان X60 استفاده کنید و لذت خرید قطعات اصلی و با کیفیت را تجربه کنید. اینجا مکانی است که می‌توانید به آسانی لوازم یدکی لیفان X60 مورد نیاز خود را پیدا کرده و به خیال راحتی از اصالت و کیفیت آنها اطمینان حاصل کنید.

چگونه می‌توانید لوازم یدکی لیفان را آنلاین تهیه کنید؟

هر خودرویی در طول زمان نیاز به تعویض و تعمیر قطعات دارد، و لیفان همانطوری که می‌دانید مستثنی نیست. با توجه به وارداتی بودن این خودروها، پیدا کردن مراکزی که لوازم یدکی لیفان را عرضه می‌کنند در ایران کمی دشوار است. به همین دلیل، خرید لوازم یدکی لیفان به صورت آنلاین می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد.

در اینترنت، می‌توانید به راحتی لوازم یدکی لیفان را پیدا کنید، اما باید توجه داشته باشید که کیفیت محصولات بسیار مهم است. از آنجا که لوازم یدکی برای خودروها اهمیت بالایی دارند، استفاده از قطعات با کیفیت پایین ممکن است به خودروی شما آسیب برساند و هزینه‌های بیشتری را برای تعمیر و نگهداری به دنبال داشته باشد.

بنابراین، انتخاب معتبرترین وب‌سایت‌ها یا فروشگاه‌های اینترنتی برای خرید لوازم یدکی لیفان بسیار مهم است. یکی از این فروشگاه‌های اینترنتی که معتبر و با تجربه در ارائه لوازم یدکی لیفان می‌باشد، فروشگاه آنلاین آذین یدک تهران است.

فروشگاه اینترنتی آذین یدک تهران با تیم متخصص و تجربه کافی در زمینه لوازم یدکی لیفان آماده به خدمت‌رسانی به شما مشتریان عزیز است. این فروشگاه ارائه‌دهنده انواع قطعات با کیفیت برای خودروهای لیفان است و تضمین اصالت محصولات را به شما ارائه می‌دهد.

تضمین کیفیت و اصالت لوازم یدکی، همراه با قیمت‌های مناسب، از ویژگی‌های این فروشگاه است. از طریق تماس با مشاوران آذین یدک تهران در تهران، می‌توانید جزئیات خرید لوازم یدکی لیفان خود را مشاوره و از خدمات این فروشگاه بهره‌برداری کنید.

به یاد داشته باشید که استفاده از لوازم یدکی با کیفیت بالا به طول عمر خودرو کمک می‌کند و نیاز به تعویض مکرر قطعات را کاهش می‌دهد. بنابراین، انتخاب معقولانه و با دقت در خرید لوازم یدکی لیفان، می‌تواند به صرفه‌جویی در هزینه‌ها و اطمینان از عملکرد بهتر خودروی شما منجر شود.
تعمیر گیربکس لیفان x60

تماس مستقیم با کارشناس فروش ۰۹۱۲۳۶۰۶۴۷۲
تهیه و فروش قطعات یدکی لیفان X60

طراحی بدنه لیفان X60

قطعات یدکی لیفان X60 : چهره لیفان ایکس ۶۰ تا حدودی یادآور نمای ظاهری سانتافه ۲۰۰۸ است. در قسمت روبرو شاهد یک جلوپنجره با نوارهای کرومی هستیم که چراغ‌های نسبتا کشیده با فاصله در دو طرف آن جاخوش کرده‌اند. لازم به ذکر است جلوپنجره در نسخه اتوماتیک با مدل دنده‌ای متفاوت است. چراغ‌های راهنما در میانه سپر و درون قابی مشکی رنگ دیده می‌شوند که همراه با دریچه تهویه و دیفیوزر، چهره جالبی برای سپر لیفان ایکس ۶۰ به ارمغان آورده‌اند. حجم پردازی‌های صورت گرفته روی درب کاپوت و نمای جانبی نیز سعی در عضلانی‌تر جلوه دادن بخش‌های مختلف بدنه داشته‌ و تا حدی در این کار موفق ظاهر شده‌اند. در نمای عقب لیفان ایکس ۶۰ هم چراغ‌های یک‌تکه کشیده به‌صورت عمودی در دو طرف درب صندوق حاضر هستند و جلوه‌ای ساده به این بخش اعطا کرده‌اند. درب صندوق‌عقب از سایز و طرح مناسبی بهره می‌برد و وجود دیفیوزر در بخش مشکی‌رنگ سپر جنبه‌ جسورانه‌تری به این نما از ایکس ۶۰ بخشیده است. به‌طور کل باید گفت که طراحی ظاهری لیفان X60 علی‌رغم وجود برخی ناهماهنگی‌ها، امتیاز قابل قبولی را از دید سلیقه عموم مشتریان ایرانی کسب کرده است.

تماس مستقیم با کارشناس فروش ۰۹۱۲۳۶۰۶۴۷۲
قطعات موتوری لیفان X60 - آذین یدک تهران

نقد و بررسی موتور لیفان X60

لوازم موتوری لیفان X60 : لیفان ایکس ۶۰ به یک پیشرانه ۴ سیلندر تنفس طبیعی ۱٫۸ لیتری مجهز شده است که از توانایی تولید ۱۳۱ اسب بخار قدرت و ۱۶۸ نیوتن‌متر گشتاور برخوردار است. این میزان نیرو توسط یک جعبه‌دنده ۵ سرعته دستی یا گیربکس اتوماتیک CVT به‌سوی چرخ‌های جلو انتقال می‌یابد. شتاب صفر تا ۱۰۰ نسخه دستی معادل ۱۳ ثانیه و در مدل اتوماتیک برابر ۱۴٫۵ ثانیه برآورد می‌شود. حداکثر سرعت و مصرف سوخت لیفان ایکس ۶۰ دنده‌ای، به ترتیب برابر ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت و ۸٫۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر عنوان شده است. بیشینه سرعت مدل اتوماتیک تفاوتی ایکس ۶۰ دنده‌ای ندارد، اما مصرف سوخت آن افزایش حدودا نیم لیتری را نشان می‌دهد.

تماس مستقیم با کارشناس فروش ۰۹۱۲۳۶۰۶۴۷۲
فروش لوازم استوک لیفان ایکس 60

نقد و بررسی رانندگی لیفان X60

لوازم لیفان X60 :  قوای فنی لیفان ایکس ۶۰ به‌هیچ‌وجه اجازه رانندگی پرشتابی را به شما نمی‌دهد و نباید انتظار بروز هیجان بیش‌ازحد حین رانندگی با این خودرو داشته باشید. یافتن موقعیت مناسب رانندگی روی صندلی راننده کار چندان آسانی به‌نظر نمی‌رسد. دید به اطراف در حد قابل‌قبول وجود دارد و میزان تسلط بر ابعاد بدنه مناسب ارزیابی می‌شود؛ آینه‌های جانبی با سایز مناسب کمک شایانی به این مهم کرده‌اند. حین عبور پرسرعت از پیچ‌ها باید کاملا مواظب حرکات عرضی بدنه و ناپایداری‌های نسبی آن باشید، اما در سرعت‌های معمولی مشکل چندانی احساس نخواهد شد و خانواده‌ها نباید نگران این مشکل باشند. تعویض دنده‌ها در گیربکس دستی کاملا نرم و دلپذیر صورت می‌گیرد، اما گیربکس اتوماتیک از ناهماهنگی در همکاری با پیشرانه و تأخیر در عملکرد رنج می‌برد. کابین لیفان ایکس ۶۰ عایق‌بندی رضایت‌بخشی به سرنشینان خود ارائه می‌دهد و نفوذ سروصدای مزاحم چندان شدید و آزاردهنده به‌نظر نمی‌رسد. همچنین عملکرد سیستم تعلیق و نرمی سواری نیز می‌تواند موجبات جلب رضایت نسبی اغلب مشتریان را فراهم کند.

تماس مستقیم با کارشناس فروش ۰۹۱۲۳۶۰۶۴۷۲

تهیه انواع قطعات و لوازم یدکی لیفان X60 (لوازم استوک و نو لیفان X60)

لوازم استوک لیفان X60 : لیفان X60 در خودرو های لیفان ، مدل شناخته شده ای در بازار خودرویی کشور است. همچنین بازار دست دوم و رونق نسبی این مدل باعث شده که بسیاری از قطعات و لوازم یدکی لیفان X60 در بازار وجود داشته باشد. قطعات لیفان X60 هم به صورت نو و هم به صورت استوک یا کارکرده در بازار یافت میشود. مجموعه آذین یدک تهران که از با سابقه ترین شرکت ها در زمینه تامین قطعات یدکی خودرو های چینی به شمار می آید ، لوازم لیفان X60 ( لوازم یدکی لیفان X60 ) را در انبار های خود موجود دارد. این قطعات شامل لوازم موتوری لیفان X60 ، لوازم جلوبندی لیفان X60 ، لوازم بدنه لیفان X60 ، قطعات گیربکس لیفان لیفان X60 و لوازم داخل کابین (اتاق) لیفان X60 میباشد. در صورت نیاز به هر قطعه ای از این خودرو  ( لوازم یدکی لیفان X60 )کافیست با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان به سفارشات شما رسیدگی نمایند. هدف ما تحویل کالا در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه به شما مشتری عزیز است.

تماس مستقیم با کارشناس فروش ۰۹۱۲۳۶۰۶۴۷۲

جدول مشخصات فنی لیفان X60

حجم موتور (سی سی)1794
استاندارد آلایندگیEuro V (یورو 5)
حداکثر قدرت (HP/RPM)131/6000(دنده دستی) - 126/6000 (دنده اتومات)
حداکثر گشتاور (NM/RPM)168/4200
جعبه دندهاتوماتیک مجهز به سیستم انتقال قدرت متغیر پیوسته (CVT) - دنده دستی ۵ سرعته
سیستم فرمانچرخ دنده شانه ای (Rack & Pinion)، کمک هیدرولیکی
سیستم تعلیقجلو، فنر حلقوی با ستون مک فرسون - عقب، تیرچه یک تکه محور عقب و فنر حلقوی
سیستم ترمزجلو دیسک دو جداره با قابلیت تهویه و خنک شونده، عقب دیسک - مجهز به ترمز ضد قفل (A.B.S) چهار کاناله (تمامی چرخها)
حجم مخزن سوخت (لیتر)55
حداکثر سرعت (کیلومتر بر ساعت)170
سایز چرخهارادیال 16 - 215/65
طول خودرو (میلی متر)4865
عرض خودرو (میلی متر)1835
ارتفاع خودرو (میلی متر)1480
فاصله دو محور (میلی متر)2775
وزن خالص (کیلوگرم)1330 (دنده دستی) - 1350 (دنده اتومات)
گنجایش و تعداد سرنشین5 نفر (با احتساب راننده)