لوازم یدکی کوپا + قیمت خرید فروش لوازم کوپا

شرکت آذین یدک تهران با سالها تجربه در امور واردات و توزیع قطعات یدکی خودرو های وارداتی و چند سالی به طور متمرکز در زمینه فروش قطعات و لوازم یدکی خودرو های چینی فعالیت میکند. کوپا یکی از تولیدات شرکت جیانگ نان از زیر مجموعه های زوتی است که در چین با نام Zotye T600 Coupe شناخته میشود.

ریگان خودرو یکی از زیر مجموعه های صنایع خودروسازی کرمان است که در تهران به ثبت رسیده است. اکثر خودرو های کوپا توسط ریگان خودرو به بازار عرضه میشود. به همین خاطر است که اغلب ما این خودرو را با نام ریگان کوپا میشناسیم.

ریگان کوپا در سه تیپ متفاوت در بازار ایران عرضه شده است. اولین و اقتصادی ترین مدل آن ، مدل کوپا اکسکلوسیو میباشد. مدل بعدی آن یعنی ریگان کوپا رویال بوده که شناخته شده تر از تیپ اکسکلوسیو آن میباشد. مدل فول آپشن کوپا فلگشیپ نام داشته و گرانترین مدل ریگان کوپا میباشد.

شرکت آذین یدک تهران از اوایل سال ۱۳۹۸ بود که تصمیم گرفت این قطعات و لوازم یدکی کوپا را در سبد محصولات خود داشته باشد. با توجه به ناشناخته بودن این خودرو در ایران ، راه زیادی تا شناخته شدن وجود دارد. اما مجموعه آذین یدک تهران تمام تلاش خود را در جهت تامین و تهیه لوازم ریگان کوپا به کار گرفته است.

در صورتی که نیاز به هر یک از قطعات یدکی ریگان کوپا دارید ، کافیست با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن به سفارشات شما رسیدگی نمایند.

تعمیر گیربکس کوپا در تعمیرگاه آنلاین گیربکس

شهر خودرو