لوازم یدکی اچ سی کراس + قیمت خرید فروش قطعات H30 کراس

لوازم یدکی اچ سی کراس : شرکت آذین یدک تهران با سالها تجربه در امور واردات و توزیع قطعات یدکی خودرو های وارداتی و چند سالی به طور متمرکز در زمینه فروش قطعات و لوازم یدکی خودرو های چینی فعالیت میکند. دانگ فنگ بزرگترین شرکت خودروسازی در چین شناخته میشود. این شرکت در زمینه تولید خودرو های سواری ، اتوبوس ، خودرو های تجاری و قطعات خودرو مشغول میباشد. این شرکت در سال ۲۰۱۲ به رکورد تولید ۲.۷۶ میلیون دستگاه اتومبیل دست یافت.

محصولات این شرکت علاوه بر چین و ایران در کشور هایی همچون پاکستان ، اندونزی ، میانمار ، پاراگوئه ، فیلیپین ، ویتنام و بریتانیا صادر میشود. شاخص ترین خودرو های این شرکت در ایران اچ سی کراس بوده و علاوه بر خودرو های سواری کامیون های T300 و T375 از محصولات این شرکت در ایران میباشد که توسط گروه خودروسازی سایپا دیزل مونتاژ میشوند. خودروی اچ سی کراس توسط شرکت ایران خودرو مونتاژ میشود.

لوگوی شرکت دانگ فنگ - قطعات اچ سی کراس

در این مدتی که این برند به بازار خودرویی ما راه یافته است ، تلاش ما بر این بوده که قطعات و لوازم اصلی سواری این شرکت یعنی اچ سی کراس را در سبد محصولات خود داشته باشیم. امید است که بتوانیم در این راه با نهایت تلاش به آن دست یابیم.

در صورتی که نیاز به تهیه لوازم یدکی اچ سی کراس دارید، کافیست با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن به سفارشات شما رسیدگی نمایند.

تعمیر گیربکس اچ سی کراس

دفتر مرکزی دانگ فنگ موتور